JCommerce gościem Gali Partnerów Handlowych IBM Kick Off 2011

24 marca w warszawskim Teatrze Kapitol miała miejsce Gala Partnerów Handlowych IBM Kick Off 2011. Motywem przewodnim ww. imprezy był klimat kosmiczny, ponadto zaproszono gen. Mirosława Hermaszewskiego jako gościa specjalnego. Podczas Gali rozdano nagrody dla najlepszych partnerów handlowych oraz pokazano całą 100-letnią historię firmy IBM. Przypomniano , iż gdyby nie firma IBM, nie istniałyby dzisiaj kody kreskowe, paski magnetyczne do kart płatniczych, a lądowanie na Księżycu, czy pierwsza operacja na otwartym sercu należałyby do rzeczy niemożliwych. Ciekawym urozmaiceniem uroczystości były iście kosmiczne roboty stworzone przez polskich uzdolnionych studentów. Galę poprowadzili Marcin Prokop i Beata Sadowska. W uroczystości wzięło udział ponad 200 osób.

JCommerce S.A. została zaproszona na tą uroczystość, jako wieloletni partner handlowy firmy IBM. Warto zauważyć, iż 100 lat istnienia firmy IBM pokazuje historię oraz tendencje ludzi do zarządzania informacją i wprowadzania innowacji usprawniających funkcjonowanie przestrzeni i życia społecznego. JCommerce dzięki wdrażaniu rozwiązania klasy Business Intelligence – IBM Cognos przyczynia się do rozwoju i usprawniania procesów zachodzących w firmach naszych Klientów, dla obopólnego sukcesu, satysfakcji oraz przyjaznej pracy.

Spotkanie Partnerskie SAP w Wolbórzu

W dniach 23-24 marca br. Hotel Magellan w malowniczym Wolbórzu był gospodarzem tegorocznego Spotkania Partnerskiego SAP. JCommerce jako wieloletni partner SAP Polska w obszarze Business Intelligence również wzięło udział w ww. wydarzeniu.

W przyjemnej, zalesionej okolicy wszyscy partnerzy firmy SAP mieli okazję usłyszeć najnowsze wieści bezpośrednio z korporacji. Pierwszy dzień spotkania poświęcony był omówieniu strategii SAP na najbliższy rok, zmian organizacyjnych wewnątrz organizacji oraz nowości w produktach. Drugi dzień poświęcono na warsztaty z konkretnymi rozwiązaniami. Wieczorem, podczas części mniej formalnej wszyscy uczestnicy spotkania mieli okazję porozmawiać, wymienić się doświadczeniami oraz pobawić przy asyście DJ’a.

Nowy magazyn branży IT

Specialiści Business Intelligence Spółki JCommerce zaprezentowali na łamach nowego magazynu
IT Manager narzędzia analityczne trzech wiodących dostawców oprogramowania wspomagającego podejmowanie decyzji, tj. Microsoft, IBM oraz SAP.

IT Manager (Redakcja Software Press) to nowy magazyn dla kierowników, dyrektorów i menadżerów IT, ale nie tylko – również dla wszystkich zainteresowanych nowościami w tej branży. Na łamach magazynu prezentowane są nowatorskie rozwiązania, które mogą usprawnić działanie każdego przedsiębiorstwa. W celu przekazania informacji w najlepszy sposób, redakcja korzysta z wiedzy współpracujących z nią specjalistów w omawianej dziedzinie. Tematem przewodnim pierwszego numeru jest: „Efektywne wykorzystanie narzędzi Business Intelligence. Optymalizacja zarządzania informacją w biznesie.” Stąd wkład JCommerce – doświadczonych ekspertów z tej branży.

Pierwszy numer pisma do pobrania na www.itmanagermag.pl

Kontynuacja współpracy z firmą SONY

Po dwóch latach użytkowania aplikacji Trade Marketing System, firma SONY zdecydowała się na kontynuowanie współpracy z JCommerce. Spółka wykonała też na życzenie Klienta kilkanaście zmian w systemie, co pozwoliło jeszcze precyzyjniej dopasować go pod realne potrzeby użytkowników. Cieszy nas, że firma SONY została w gronie zadowolonych Klientów JCommerce.

TMS (Trade Marketing System) jest to system umożliwiający efektywną obsługę klientów, zbieranie informacji dotyczących produktów oraz planowanie programów lojalnościowych. Menedżerom stwarza nieograniczony dostęp do informacji pozyskiwanych przez przedstawicieli handlowych. Rezultatem są wymierne korzyśi biznesowe dla menedżerów, agentów mobilnych, a także całego przedsiębiorstwa. System pozwala na strategiczne zarządzanie funkcją trade marketingu w przedsiębiorstwie.

na podstawie: www.jcommerce.pl